Jauniešu organizācija / Izglītība
Programmas apraksts
Mācību programmas mērķis ir sagatavot kvalificētu klientu apkalpošanas speciālistu, kurš informē esošos un potenciālos klientus par organizācijas produktiem vai pakalpojumiem un organizācijas struktūru, piedalās mārketinga pasākumos, lieto specializētās datorprogrammas un elektroniskus sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanā un dokumentēšanā, veic sniegto pakalpojumu finanšu operācijas, aizpilda finanšu pirmdokumentus un izstrādā dažāda veida pārvaldes dokumentus, organizē biroja darbu. Mācību ilgums ir četri gadi, iepriekš nepieciešama iegūta pamatizglītība.
Fiziska pieejamība
Līdz Ogres tehnikumam var nokļūt ar vilcienu, autobusu vai privāto transportu. No vilciena un autobusa pieturas ir jāiet ar kājām līdz Ogres tehnikumam. Mācības notiek vairākās ēkās, kas atrodas viena otrai blakus. Kopumā mācības notiek vienā teritorijā. Tehnikumam ir kopmītnes, tās atrodas tuvu mācību ēkām, no kopmītnēm līdz mācību ēkām ir jāmēro taisns ceļš. Telpās ir marķēti pakāpieni un uz margām ir uzraksts braila rakstā, apzīmējot stāvus, mācību ēkās ir pieejams lifts. Stikla durvis ir marķētas, savukārt sienas un grīdas ir atšķirīgās krāsās.
Mācību process
Mācību materiāli ir pieejami elektroniski, lai nepieciešamības gadījumā nodrošinātu mācības attālināti. Mācību materiāli papīra formātā ir pieejami bibliotēkā, kur studenti tos var lietot uz vietas vai ņemt līdzi.
Līdzšinējā pieredze
Mācību iestādei ir iepriekšēja pieredze ar studentiem, kuriem ir redzes invaliditāte.
Mājaslapas pieejamība
Ogres tehnikuma mājaslapa ir ļoti labi pieejama vājredzīgiem cilvēkiem.
Vairāk informācija pieejama šeit.