Prasības pretendentiem:
- profesionālas zināšanas lietvedībā;
- vismaz 3 gadu ilga pieredze lietvedības darbā;
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
- labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām;
- teicamas latviešu valodas zināšanas, citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt un noformēt dokumentus atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem;
- kārtot personāla lietvedību;
- nodrošināt un organizēt dokumentu apriti;
- sniegt atbalstu vadībai, citu struktūrvienību vadītājiem un darbiniekiem dažādos ikdienas jautājumos;
- dokumentēt sapulces, kongresus, to lēmumu sagatavošana;
- organizēt biroja darbu;
- organizēt lietišķās tikšanās un uzņemt viesus;
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu nevalstisko organizāciju sektorā;
- darba laiku no 8:00 līdz 16:30;
- dinamisku darba vidi;
- atalgojums 900 euro pirms nodokļu nomaksas par pilnu slodzi;
- darba vietu Juglas ezera krastā.
Lai pieteiktos vakancei, sūti savu CV (ar piezīmi Biroja administrators) uz e-pastu info@lnbiedriba.lv.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz tikšanos klātienē.